5 Причини да участваме в търговски изложения

5 Причини да участваме в търговски изложения

31.03.2020

Търговските изложения са един познат, традиционен начин за предла-гане на вашите продукти, услуги и бизнес на пазара и те имат дълга история. С напредъка в сферата на социалните медии и интернет технологиите много търговски дружества започнаха да гледат на панаирите и на търговските изложения като на нещо останало в историята, но това разбиране е много погрешно.

Повече информация »


Ползата от рекламните щандове в търговията с хранителни стоки

Ползата от рекламните щандове в търговията с хранителни стоки
Рекламните щандове и дисплеи, разположени в продажбените зони на който и да било магазин, могат да окажат решаващо влияние върху клиентите в най-критичния момент: когато клиентът се готви да финализира покупката. Те дават възможност на търговците на дребно да провокират така наречените „импулсни покупки”, представяйки на вниманието на клиентите определени артикули по един последователен и ефективен начин. И така, какви предимствата предлагат дисплеите разположени на местата за продажби?

Повече информация »


Как да привлечем минувачите да се нахранят в нашия ресторант

Как да привлечем минувачите да се нахранят в нашия ресторант

09.03.2020

Ресторантьорството е една от най-конкурентните сфери на икономика-та. Ако вашият ресторант се намира в оживен град, или на централна улица, няма никакво съмнение, че сте се ангажирали с поддържането на един биз-нес в условията на ожесточено съревнование. Сервирането дори и на най-добрата храна в света не винаги е достатъчно условие заведението ви да е пълно с клиенти всяка вечер; хубавата храна, разбира се, е важна предпоставка за това, но като добър ресторантьор ще трябва да се замислите и за някои други начини и средства за привличането на повече клиенти.

Повече информация »


Представяне на цените в търговията на дребно

Представяне на цените в търговията на дребно

21.02.2020

Твърде често клиентите взимат решението да закупят, или не, даден продукт единствено въз основа на неговата цена. Трябва, обаче, да се каже, че процесът включва и други елементи и един от тях е с не по-малко значе-ние: начинът, по който цените биват показани.

Повече информация »


Прости, но ефективни начини за привличане на повече клиенти във вашия магазин

Прости, но ефективни начини за привличане на повече клиенти във вашия магазин

13.02.2020

За съжаление, удобството и лекотата предлагани от “онлайн” търговците доведе до там, че все по-малко хора излизат на пазара и обикалят ма-газините в търсене на нужните им стоки и продукти. Така, натискът върху собствениците на магазини нарасна многократно и те трескаво търсят начини да привличат повече клиенти, които да посещават и пазаруващи в техните търговски обекти.

Повече информация »


Как да организираме касовата зона и изхода на нашия магазин

Как да организираме касовата зона и изхода на нашия магазин

31.01.2020

Повечето собственици на магазини отделят много време и средства за да ги направят по-привлекателни и приветливи, а продуктите им да са добре представени. Няма съмнение, че всичко това е от съществено значение и, че то може да подтикне клиентите да пазаруват повече, но какво да кажем за касовата зона и за изхода на търговския обект? Това е мястото, което има по-специално значение: в края на краищата не другаде, а именно тук клиентите ще трябва физически да се разделят с парите си.

Повече информация »


Видове рекламни щандове, дисплеи и други продукти

Видове рекламни щандове, дисплеи и други продукти
Видове рекламни щандове, дисплеи и други продукти Рекламните щандове, дисплей и други продукти са средства с реша-ващо значение за реализиране на визуалната реклама като чудесен начин за привличане на вниманието на клиентите върху продукти и марки в търговията на дребно. Отдавна е установено, че те са един силно въздействащ начин за увеличаване на стокооборота и на сумата, която всеки един клиент ще изразходи във вашия магазин. Тези рекламни средства и решения се поставят на централно място в обектите търгуващи на дребно и те предават на клиентите вашите рекламни послания по един ясен и категоричен начин. Съществуват много видове рекламни средства за разположение в близост до продажбените зони и именно заради това тук ще ви помогнем да ги опознаете и да направите своя избор.

Повече информация »


Как да се възползваме от бизнес изложенията в максимална степен

Как да се възползваме от бизнес изложенията в максимална степен
Изложбите и търговските изложения могат да се окажат изключително полезни за бизнеса, позволявайки на фирмите да представят своите продукти и услуги директно на потенциалните си клиенти и да установяват важни контакти с други играчи на пазара. Проведени съобразно правилата, тези събития могат да се превърнат в невероятно печеливши маркетингови меро-приятия, тъй като почти винаги те са отворени за многобройна, а понякога и за твърде разнообразна, аудитория.

Повече информация »


4 Съвета за оформяне на магазина

4 Съвета за оформяне на магазина
В сферата на търговията на дребно конкуренцията е ожесточена и пора-ди това от голямо значение е да въведете работни методи, които да помогнат на вашия бизнес да се открои от бизнеса на всички останали играчи на пазара. Дисплеите, разположени в местата за продажба, биха били отлично допълнение към вашата визуална реклама и могат да бъдат използвани за по-видимото представяне на предлаганите промоции и продуктите увеличавайки, в крайна сметка, обема на реализираните продажби. За да ви помогнем в намирането на методи, чрез които вашите промоции ще се открояват със своята уникалност и ще оказват незабавно въздействие върху клиентите, ние сме подготвили няколко ключово важни съвета за оформлението на прдажбените зони във вашия магазин.

Повече информация »

Затвори менюто

Към продуктите

Внимание!

Текущият ви браузър не се поддържа. Извиняваме се за неудобството.

ВКФ Ренцел ЕООД
Нагоре