Цифрова реклама Digital signage
Терминът "digital signage" ("цифрови означения") се отнася до използването на различни монитори в обществените пространства. Техническата реализация обикновено се извършва чрез големи екрани и проектори. Цифровото обозначение се използва главно на силно посещавани места като обществени площади, железопътни гари или летища.
Освен това мониторите могат да се използват и в магазини за допълнителна информация или за рекламни цели. Добро приложение например би било монитор в книжарница на ЖП гара, който редува информация за текущо разписание, новини и реклами на бестселъри.
Основно предимство на цифровото обозначение е неговата гъвкавост: показаното съдържание може да се обнови или адаптира по всяко време. Различни реклами могат да се показват по различно време, съобразени с желаната целева група. Например на летището може да показвате туристически реклами или оферти, които отговарят на нуждите на пътуващите по работа. Ако е необходимо, същият монитор може да се използва и като указателна табела или за информация за закъсняващи полети.