Този онлайн магазин използва бисквитки за оптимално пазаруване. Така например на вашия компютър ще се запаметяват информационни сесии или езикови настройки. Функционалността на онлайн магазина, без бисквитки е ограничена. Закон за личните данни
ok

 Лична консултация: +359 2 903 75 41

 Поръчка без регистрация

 Информационен бюлетин

   

  

  

  

  

  

Live Chat

Външна реклама

 

Насочете вниманието към себе си с правилното рекламно оборудване! В нашия онлайн магазин ще откриете най-добрите продукти, които да ви помогнат да привлечете интереса на клиентите, които са важни за бизнеса ви. Изберете между дисплеи, знамена, табели с надписи, банери,  рекламни табели както и много друго рекламно оборудване.

Повече информация »

 

Използвайте външната реклама целенасочено


Най-голямото предизвикателство при външната реклама е да привлече вниманието на зрителя и да го насочи към рекламното послание. Рекламирането на обществени места няма възможност да бъде таргетирано към неговите адресати. Тук рекламното послание обикновено достига много по-голяма група хора. Така че, от всички минувачи, които неизбежно ги гледат, рекламата трябва да филтрира онези, които могат да станат клиенти "от раз".



Рекламни медии в областта на външната реклама



 На първо място, много хора във външната реклама се замислят за плакати с голям формат, за някоя стара реклмана колона или дори за широкоформатна реклама с банери на цели фасади. Но дори и по-малко и много ефективно рекламно пространство, което е гъвкаво и достъпно, се утвърди. А-бордовете или т.нар. тротоарни табели са добър пример за това: Те буквално застават на пътя на минувачите  и изискват вниманието на клиента. С подходящо послание и атрактивен подход те могат да бъдат много ефективна рекламна медия. Тук ще намерите както постерна стойка от алуминий за лесна смяна на плакат, така и противовятърни тротоарни табели.

 

Реклама с висока видимост



Дори флаговете, плажните знамена или банерите имат свои собствени закони за ефективност на рекламата в обществени пространства. Брандингът, напомнянето за рекламно съдържание от други кампании, е на преден план тук. Предимството на тези рекламни медии е, че те се виждат от разстояние. Флаговете и плажните знамена са много разпространени пред магазините. Банерните реклами, от друга страна, често са прикрепени към решетки, огради и фасади. Класическа сред рекламните медии с допълнителни предимства е щандът за велосипеди. Знаците, публикувани там, винаги се виждат с чувство за благодарност, тъй като велосипедистът обикновено е благодарен за възможността безопасно да паркира колелото си. Подобни ефекти разгръщат палатки, беседки или чадъри в кетъринга или събитията. Те не се възприемат като рекламен носител, но служат за цел. Поради това рекламите, поставени там, служат най-силно в пътя по запечатването в съзнанието на клиента.

 

Не виждате решение, което да е подходящо за Вас? Свържете се с някои от нашите опитни представители тук .