Терминал за контрол на работно време „Safescan TM-818 MC“

Номер на продукта: 10.0178.12
Списък с предпочитания

Налични файлове за изтегляне

Характеристики на продукта

  • съвместим с новия Общ регламент за защита на данните на ЕС (DSGVO / GDPR)
  • чекиране чрез HID, MIFARE, DESFire, RFID и PIN
  • съхранява до 100 000 записа
  • записва и оценява отработените часове, времето на проекта, извънредния труд и отсъствията
  • подходящ за до 2000 потребители
Допълнителна информация за продукта »

Характеристики на продукта

Номер на продукта

Описание

Този продукт предлага цялостно и практично решение за управление на персонала и по-добър контрол на работното време. С гъвкава комбинация от проследяване на работното време, списъци, обработка на сметките за работно време и отчети.
Време е да внесете яснота. Системата за отчитане на работното време TM-818 MC е идеална за по-големи компании във всички отрасли с до 2000 служители. Тя може да съхранява до 100 000 записа за отчитане на работното време. Идеална за ефективно записване и управление на работното време.
Системата се вписва безпроблемно във всяка работна среда. Може да се използва стандартно с бадж HID/MIFARE/DESFire или RFID бадж и PIN код. Интуитивният дизайн осигурява лесно записване на работното време с допълнителна сигурност и удобство. Улеснете идентификацията на служителите си с четирите налични метода. Изберете гъвкавост и сигурност с нашите терминали за отчитане на работното време. HID е американският аналог на европейските системи MIFARE и DESFire. Това е най-популярният избор в САЩ за сигурен достъп до врати, лична идентификация и безкасови транзакции. Всичко това е достъпно само с един бадж. Може да се комбинира с TimeMoto Cloud. Всички терминали за проследяване на работното време включват безплатен план FreePlan и 30-дневен пробен период за план Plus. Опитайте всички функции, преди да изберете плана, който най-добре отговаря на Вашите нужди.

Доставката включва монтажен материал за монтаж на стена.
Интелигентната система разпознава и предотвратява случайно двойно чекиране от служителите. Без загуба на данни благодарение на функцията за автоматично архивиране.
Съответства на новия Общ регламент за защита на данните на ЕС (DSGVO / GDPR).
Затвори менюто
Нагоре