point-of-sale-valentines-day

Защо е време да се замислите за Св. Валентин


След коледните и новогодишни продажби, следващото голямо събитие за търговията на дребно е Св. Валентин - Денят на Влюбените. За търговците на дребно няма почивни дни: веднага щом приключи някоя голяма промоция започва следващата. Много хора въобще и не подозират каква подготовка е необходима за всичко това и колко по-рано трябва да започне работата в един магазин за да може той да отговори на очакванията и желанията на клиентите.

            Въпреки, че за мнозина Денят на Влюбените изглежда като нещо оста-нало назад във времето и далеч от широката публика, ако притежавате магазин именно сега е моментът да планирате предстоящата работа. Щом решите, че разполагате с достатъчно време прочетете този материал до-край. Екипът на VKF Renzel успя да състави списък на причините и обяснява защо - наистина, трябва сериозно да помислите за Денят на Влюбените, Св. Валентин.

Промоционални идеи

            Колкото по-рано разполагате с пълна и точна информация за стоковите наличности, с които разполагате преди и по време на празника Св. Валентин, толкова по-рано ще можете да планирате промоциите, които ще предложите. Трябва да сте сигурни, че не само вашите служители са наясно с предла-ганите, за празника, оферти: особено важно е за тях да научат и вашите кли-енти.

            Например, ако ще правите отстъпки върху цената на някаква стока свързана с Денят на Влюбените, или пък сте решили да раздавате безплатно даден артикул с всяка извършена покупка, предварителното разгласяване на това ваше намерение е решаващо за оборота и ще гарантира, че когато решат да излязат на пазар за подаръци клиентите ще се отправят направо към вашия магазин. Колкото по-рано започнете да рекламирате намеренията си, толкова повече ще спечелите. Помислете за множеството възможни техники за рекламиране и начините на информиране на настоящите и бъдещите си клиенти за промоциите не само на територията на магазина, но и извън него, включително чрез разпространяването на листовки и използването на онлайн маркетинга - например в социалните медии.
           
Подреждане на магазина

            За денят на влюбените, като и за всеки друг празник, вие ще се снабди-те с нови стокови наличности, за които ще са необходими нови щандове, поставки и др. Ще трябва да направите и някои промени в интериора, като, например, в и около касовите зони - за да привлечете вниманието на клиентите и да създадете очакваната, за този празник, атмосфера. Всичко това, обаче, изисква и значително предварително планиране.

            Ранната подготовка за този празник ще ви даде и повече време да поръчате и някои допълнителни артикули, които може да се окажат необходими в хода на подготовката, както и да оцените направените промени и, ако е необходимо, да въведете необходимите корекции. В хода на работата проявете интелигентност и направете така, че оформлението и атмосферата за Денят на Влюбените да не попречи на излагането на всички останали продукти, с които търгувате ежедневно.

Аранжиране на витрините

            Разбира се, че празникът е чудесна възможност да придадете на ва-шите витрини една конкретна и приятна атмосфера. Витрините на всички околни магазини ще „говорят” единствено за Св. Валентин, така че започнете да планирате още днес за да имате време и да сте сигурни, че вашата витрина ще „говори” по един уникален начин.

            Навременното планиране означава, че когато Св. Валентин е вече тук вие няма да сте заети с трескавото оформяне на витринното пространство, когато околните магазини отдавна са готови и привличат интереса на клиентите със своите иновативни декоративни решения. Най-важният съвет, който бихме ви дали, е да помислите за фона на витрината и нейното осветление; за простата игра със светлините и смесването на техните цветове подчерта-ващи рекламните плакати - нещо, което ще придаде съвсем нов вид на вашата витрина. А и червеният и розовият цвят са просто задължителни за този празник.


Подготовка на персонала

            Освен, че трябва да подготвите самият магазин и търговските площи в него, от решаващо значение е да подготвите и вашия персонал. Всички ваши служители трябва да знаят с какви стоки разполагате на склад, да се запознаят с новата подредба на щандовете и разполагането на продуктите, както и с всички специални оферти, които ще предлагате по време на предстоящия Ден на Влюбените, Св. Валентин.

            Не забравяйте, че всъщност вашите служители са един чудесен маркетингов инструмент! Те не само ще информират клиентите за качествата на невероятните продукти, които предлагате, както и за офертите и промоциите по време на празника (които клиентите може и да не забележат), но ще разкажат за тях и на своите близки и познати. Това ще направи вашия магазин популярен всред много повече хора, а, както е добре известно - няма информация, която да се разпространява по-бързо от новината предавана „от уста на уста”.
 

Да се замислим за Св. Валентин
 

            Самото отделяне на малко време за размисъл по въпросите, повдиг-нати по-горе, ще ви постави в много по-изгодна позиция с наближаването на месец февруари. В търговията на дребно няма нищо по-печелившо от това да разработвате планове за действие и да гледате в перспектива. Ако за малко се отклоним от темата за Св. Валентин трябва да си признаем, че описаните дребни търговски трикове могат, и трябва, да се прилагат за всеки празник, а рекламирането му в магазина и предварителната подготовка трябва да станат наш „търговски” навик навсякъде и винаги.

            Ако сте решили да инвестирате в ново обзавеждане и аранжиране на вашия магазин, подготвяйки се за тазгодишния Св. Валентин, разгледайте по-внимателно интернет страницата на VKF Renzel. Ние можем да ви пре-доставим полезни артикули за POS, включително акрилни стойки за пред-ставяне на всякакви рекламни материали, ценови табла и етикети, декорирани кошове и кошници за дребни продукти, които със сигурност ще ви вършат работа дълго след празника! Можем да ви предоставим и набор от комплекти за украсяване на прозорци и витрини плюс съответното LED осветление. Спестете си труда и времето да търсите и пазарувате от различни доставчици. Позволете на VKF Renzel да ви снабди с всичко необходимо за оформянето на вашите търговски площи.

Затвори менюто
Нагоре