tronitag_4997_de
 Твърде често клиентите взимат решението да закупят, или не, даден продукт единствено въз основа на неговата цена. Трябва, обаче, да се каже, че процесът включва и други елементи и един от тях е с не по-малко значение: начинът, по който цените биват показани. 

 Ето защо, специализираният екип на VKF Renzel - един от водещите доставчици на продукти използвани от търговците в точката на продажба  - разработи представеното, тук, ръководство описващо няколко от установените и най-ефективни начини за представяне на цените в магазините търгуващи на дребно. 


 Ежедневни домакински продукти


• Рафтови лайсни за ценови етикети 

 Ако в магазина сте инсталирани отделения с рафтове, върху които да съхранявате и продавате артикули на вашите клиенти, тогава лайсните за ценови етикети са един от най-простите, но и твърде ефективни средства за представяне на техните цени. Лайсните биват монтирани по дължината на целия рафт и всеки служител може лесно да вмъкне, и извади ценовите етикети, като ги постави под предната прозрачна лента, през която клиентите лесно ще видят колко струва всеки интересуващ ги продукт. Нашите рафтови ценови лайсни се предлагат в различни стилове и за различни видове стелажи; те се предлагат с различна височина и се нарязват по поръчка, така че независимо от дължината на рафта и избрания модел, ние би трябвало да можем да ви помогнем и да отговорим на всички ваши изисквания. 

• Плакатни (постерни) шини 

В случай, че предлаганите, от вас, цени трябва да се открояват, но не разполагате с достатъчно място да ги представите непосредствено до прода-ваните продукти, тогава плакатните шини може да са най-подходящото решение. Шината може лесно да се монтира на почти всяко място в магазина и предоставя възможност за лесно поставяне и изваждане на постера във всеки един момент. 

• Поставки на ценови дисплеи 

Поставите за ценови листи и стойките за дисплеи са чудесен начин да представите на вашите клиенти цените за цели колекции от продукти. Като алтернатива, едно от най-удачните места за поставянето им е в близост до входа на магазина, тъй като това ще позволи на преминаващите клиенти да придобият по-ясна представа за цените на продуктите още преди да влязат в него (подобно на ресторантското меню). Вниманието на клиентите може да бъде привлечено към някои конкретни продукти чрез допълнително им „подчертаване”, за което съществуват твърде много, добре познати начини и ср-едства. 

• Черни дъски 

Един от най-традиционните начини за представяне на цени включва използването на обикновена черна дъска. Трябва отново да се подчертае, че това е един твърде ефективен начин за показване на цени извън търговския обект още повече, че черните дъски предлагат несравнима гъвкавост за магазините и ресторантите, които непрекъснато променят своята продуктова гама или менюто си. И наистина, тебеширът се трие бързо и лесно, а новият текст може да се напише на самия тротоар. Направете вашия избор при нас: големи тротоарни черни дъски, малки настолни дъски или дъски за стенен монтаж оформени по поръчка. 


 Ценови промоции


• Банери 

Подобно на плакатните (постерни) шини, ярките цветни банери могат да бъдат поставени почти навсякъде в и извън магазина и ефективно да пре-доставят на клиентите ценова информация за предлаганите продукти. Те са дори още по-ефективни когато биват използвани за целите на промоционалните акции, тъй като привличат погледите на потенциалните купувачи още преди да са влезли и преди да са започнали да разглеждат вашия магазин. 

• Рекламни колони
 
Друг подходящ вариант, подобен на банерите, е използването на рекламни колони-дисплеи. Често те биват инсталирани като самостоятелно стоящи рекламни обекти - в идеалния случай в края на пътека или продуктова секция - при което клиентите ще имат възможност да се запознаят с предла-ганите, в момента, ценови промоции. 

• Цифрово етикетиране 

 В днешният, непрекъснато развиващ се дигитален свят технологиите се превръщат в едно от основните решения за представянето на цени и по-спе-циално по време на промоционалните акции. Днешният пазар предлага широк избор от цифрови етикети с различен дизайн, като за ключови примери тук можем да включим вертикалните и хоризонтални табели на входовете на много обекти за търговия на дребно.


 Помощ от VKF Renzel


 Като един от най-известните доставчици на продукти от акрил и PVC в тази индустриална област, ценовите и промоционални дисплеи са само една от многото продуктови колекция, които можем да предложим на нашите клиенти.
 Нашата препоръка към вас е да разгледате внимателно цялата ни колекция и евентуално да намерите подходящо решение за вашите нужди, но ако искате допълнителна помощо, молим не се колебайте и ни потърсете на тел: 01527 878311 още днес. На този телефон ще установите контакт с някой от нашите дружески настроени консултанти, който с удоволствие ще разгледа вашите нужди и желания за да можем да ви предложим най-подходящите, за вас, продукти.

Затвори менюто
Нагоре