4 Point Of Sale Display Design Tips

4 Съвета за оформяне на магазина


            В сферата на търговията на дребно конкуренцията е ожесточена и пора-ди това от голямо значение е да въведете работни методи, които да помогнат на вашия бизнес да се открои от бизнеса на всички останали играчи на пазара. Дисплеите, разположени в местата за продажба, биха били отлично допълнение към вашата визуална реклама и могат да бъдат използвани за по-видимото представяне на предлаганите промоции и продуктите увеличавайки, в крайна сметка, обема на реализираните продажби. За да ви помогнем в намирането на методи, чрез които вашите промоции ще се открояват със своята уникалност и ще оказват незабавно въздействие върху клиентите, ние сме подготвили няколко ключово важни съвета за оформлението на прдажбените зони във вашия магазин.
 

1. Брандиране


            Много фирми не разбират значението на брандирането, а то помага за по-лесното разпознаване на даден продукт и за отличаването му от други подобни продукти и услуги. Брандирането не само прави незабравимо впечатление на потребителите, но позволява на вашите постоянни и случайни клиенти да знаят какво по-конкретно могат да очакват от вашето дружество.
            Следвайки класическата стратегия за брандиране чрез продажбените щандове вие ще наложите едно положително впечатление за вашата фирма и за нейните продукти в очите на вашите клиенти. Ако брандирането ви е последователно и лесно разпознаваемо, то ще окаже своето влияние и ще накара хората да се чувстват по-спокойни при закупуване на предлаганите, от вас, продукти или услуги.
           

2. Изберете правилния POS дисплей за вашата търговска среда


            Изборът на рекламните продукти, които ще закупите, и които ще бъдат разположени на местата на продажбите зависи изцяло от вида и характера на продуктите, които сте решили да изложите и от каква реклама ще се нуждаят те. Например, стойките за продукти продавани на дребно изискват по-голяма видимост в магазина и могат да бъдат поставяни в близост до пътеките, по които преминават клиентите. И наистина, ако самият продукт е с малки размери той може да бъде поставен почти навсякъде и може лесно да бъде разгледан от всички посетители.
            От друга страна, кошчетата за боклук рядко са „импулсна” покупка, решена на момента и тя няма място отпред: този продукт може да бъде поставен и на заден план. Така, изборът на подходящият POS дисплеи за вашия магазин може да се окаже най-трудната част в хода на неговото обо-рудване и ако не сте сигурни какви рекламни средства да закупите не се колебайте и потърсете връзка със специалист от нашия екип, който с удоволствие ще ви помогне.

3. Опознайте клиентите си

            Познавайки добре хората, които се опитвате да привлечете във вашия магазин, ще ви помогне да разработите дизайна и да изготвите рекламните послания отразени чрез вашите рекламни средства в местата на продажбите. Важно е да разберете мисленето на вашите клиенти колкото се се може по-добре, защото това ще ви позволи да изготвите съответните рекламни материали така, че те да отговарят на специфичните им нужди. Именно от опознаването на вашата клиентела зависи доколко ще успеете да дешифрирате изискванията на хората към вашия магазин и да настроите работата си така, че те да бъдат удовлетворени, а вие да се радвате на постигнатите резултати.
 

4. Улеснете клиентите при закупуването на промоционални стоки


            Направете всичко възможно предлаганите стоки да са леснодостъпни за вашите клиенти. Не прикривайте продуктите зад рафтовете или други прегради: избирането и взимането на продукта трябва да е лесно и безпрепятствено.
            Опитайте се да покажете предлагания продукт от всичките му страни и го поставете върху рафта/поставката така, че той да привлече вниманието на клиентите. Мислете като потребител и разберете как се чувства той. Ако е трудно за вас ще е трудно и за клиента да достигне до желания продукт когато той е поставен извън неговия обсег, а това вече прави покупко-продажбата малко вероятна.
 

Резюме


            Щандовете и стойките, разположени на местата на продажбите, са твърде популярни маркетингови средства в различни сфери на търговията и индустрията. Най-често те се използват за оказване на визуално въздействие върху потребителите, за представянето на нов продукт, и в крайна сметка - за допълнително стимулиране на продажбите. В уебсайта на VKF Renzel предлагаме редица различни щандове и дисплеи за разполагане в продажбените зони, които биха могли да бъдат използвани като средство за удовлетворяване на нуждите на вашите клиенти по един по-свеж и незабравим начин.

            Търсите ли още информация за нашите продукти? Молим, не се колебайте и потърсете връзка с изключителния екип от специалисти обслужващи клиентите на VKF Renzel. Те с удоволствие ще ви помогнат.
 
Затвори менюто
Нагоре