супермаркет

4 Съвета за оформяне на магазина



В търговията на дребно конкуренцията е жестока, затова е важно да внедрите стратегии, които ще помогнат на бизнеса Ви да се открои. Дисплеите на местата за продажба са отличен начин да подобрите визуалната реклама и да акцентирате на промоциите и продуктите си, което може да увеличи обема на продажбите. За да Ви помогнем да направите промоциите си уникални и въздействащи за клиентите, сме събрали няколко важни съвета за оформлението на продажбените зони в магазина.
 

1. Брандиране

Много фирми не осъзнават колко важно е брандирането, което помага на клиентите да разпознават Вашите продукти и да ги отличават от конкурентите. Добре направеното брандиране създава трайно впечатление и помага на клиентите да знаят какво да очакват от Вас. Когато използвате брандирани щандове, ще оставите положително впечатление и ще направите марката си по-разпознаваема. Последователното и ясно брандиране ще помогне на клиентите да се чувстват по-уверени при покупките от Вашия магазин.
           

2. Изберете правилния POS дисплей 

Изборът на подходящи рекламни продукти за Вашия магазин зависи от типа и характера на стоките, които предлагате. Например, стойките за дребни стоки трябва да са на видими места в магазина, близо до пътеките, за да привлекат вниманието на клиентите. Малки продукти могат да се поставят почти навсякъде, докато по-големи и по-малко импулсивни покупки, може да се поставят на по-задни места. Ако не сте сигурни какви дисплеи да изберете, свържете се с нашите специалисти, които ще Ви помогнат.


3. Опознайте клиентите си

Познаването на целевата аудитория е ключово за успешното проектиране на магазина и рекламните материали. Разбирайки нуждите и предпочитанията на клиентите, можете да създадете рекламни послания, които отговарят на техните изисквания. Това ще Ви помогне да подредите магазина така, че да удовлетворява клиентите и да постигате отлични резултати.
 

4. Улеснете достъпа до промоционалните стоки

Уверете се, че промоционалните стоки са лесно достъпни за клиентите. Не скривайте продуктите зад рафтове или прегради – избирането и взимането на продукта трябва да бъде лесно. Показвайте стоките от всички страни и ги поставяйте на рафта или стойката така, че да привлекат вниманието. Помислете като клиент и се уверете, че продуктите са на лесно достъпно място.
 

Заключение

Щандовете и дисплеите в точката на продажба са мощни маркетингови инструменти, които помагат за визуално представяне на продуктите и за увеличаване на продажбите. На сайта на VKF Renzel предлагаме разнообразие от щандове и дисплеи, които може да използвате по свеж и запомнящ се начин.

Ако имате нужда от допълнителна информация за нашите продукти, не се колебайте да се свържете с нашия екип.
Затвори менюто
Нагоре