Блог
Идеи за рекламни подаръци: Как да оставите трайно впечатление
23.02.2024
Открийте гама от вдъхновяващи идеи за подаръци в последната ни публикация, които са не само креативни и персонализирани, но също така бюджетни и екологични. Разберете как лесно можете да създадете уникални подаръци, които не само ще донесат радост, но и ще бъдат запомнени.Кога си струва да преминете към електронни етикети?
18.09.2023
Търговците на дребно са изправени пред предизвикателството да бъдат в крак с постоянно променящите се потребителски навици, като същевременно остават ефективни. В този контекст електронните етикети предлагат иновативно решение за замяна на традиционно използваните хартиени етикети. Чрез преминаване към електронни етикети търговците могат да извлекат редица предимства.Идеи за изложбен щанд
06.02.2023
Изложбеният щанд е най-важният елемент от Вашето представяне на търговския панаир. Той представлява Вашата компания и Вашите продукти. Освен това трябва да привлече вниманието на потенциалните клиенти към Вас - тук ще намерите креативни идеи за вдъхновение!5 Причини да участваме в търговски изложения
31.03.2020
Търговските изложения са един познат, традиционен начин за предлагане на Вашите продукти, услуги и бизнес на пазара и имат дълга история. С напредъка в сферата на социалните медии и интернет технологиите много търговски дружества започнаха да гледат на панаирите и на търговските изложения като на нещо останало в историята, но това разбиране е много погрешно.Ползата от рекламните щандове в търговията с хранителни стоки
Рекламните щандове и дисплеи, разположени в продажбените зони на всеки магазин, могат да имат решаващо влияние върху клиентите в най-критичния момент – когато са готови да финализират покупката. Те позволяват на търговците на дребно да провокират така наречените „импулсни покупки”, представяйки определени артикули по последователен и ефективен начин. Какви са предимствата на дисплеите в точката на продажба?
Как да привлечем минувачите да се нахранят в нашия ресторант
09.03.2020
Ресторантьорството е една от най-конкурентните сфери на икономиката. Ако Вашият ресторант се намира в оживен град или на централна улица, няма съмнение, че поддържате бизнес в условия на сериозна конкуренция. Сервирането дори на най-добрата храна в света не е достатъчно условие, за да е пълно заведението Ви всяка вечер. Хубавата храна е важна, но като добър ресторантьор трябва да помислите и за други начини и средства за привличане на повече клиенти.Представяне на цените в търговията на дребно
21.02.2020
Често клиентите взимат решението да закупят, или не, даден продукт единствено въз основа на неговата цена. Този процес включва и други елементи и един от тях е с не по-малко значение: начинът, по който цените биват показани.Прости, но ефективни начини за привличане на повече клиенти във Вашия магазин
13.02.2020
За съжаление, удобството и лекотата предлагани от онлайн търговците доведе до там, че все по-малко хора излизат на пазара и обикалят магазините в търсене на нужните им стоки и продукти. Така, натискът върху собствениците на магазини нарасна многократно и те трескаво търсят начини да привличат повече клиенти, които да посещават и пазаруващи в техните търговски обекти.Как да организираме касовата зона и изхода на нашия магазин
31.01.2020
Много собственици на магазини влагат значителни усилия и средства, за да направят своите обекти по-привлекателни и приветливи, както и да представят продуктите си по най-добрия начин. Всичко това е изключително важно и може да насърчи клиентите да пазаруват повече. Но какво ще кажете за касовата зона и изхода на магазина? Тези места също са от голямо значение, защото именно тук клиентите ще трябва да платят за стоките си.Защо е време да се замислите за Св. Валентин
27.01.2020
След коледните и новогодишни продажби, следващото голямо събитие за търговията е Св. Валентин - Денят на Влюбените. За търговците няма почивни дни: веднага щом приключи някоя голяма промоция започва следващата. Много хора въобще и не подозират каква подготовка е необходима за всичко това и колко по-рано трябва да започне работата в един магазин, за да може той да отговори на очакванията и желанията на клиентите.