Блог

Идеи за рекламни подаръци: Как да оставите трайно впечатление

Идеи за рекламни подаръци: Как да оставите трайно впечатление

23.02.2024

Открийте гама от вдъхновяващи идеи за подаръци в последната ни публикация, които са не само креативни и персонализирани, но също така бюджетни и екологични. Разберете как лесно можете да създадете уникални подаръци, които не само ще донесат радост, но и ще бъдат запомнени.

Повече информация »


Кога си струва да преминете към електронни етикети?

Кога си струва да преминете към електронни етикети?

18.09.2023

Търговците на дребно са изправени пред предизвикателството да бъдат в крак с постоянно променящите се потребителски навици, като същевременно остават ефективни. В този контекст електронните етикети предлагат иновативно решение за замяна на традиционно използваните хартиени етикети. Чрез преминаване към електронни етикети търговците могат да извлекат редица предимства.

Повече информация »


Идеи за изложбен щанд

Идеи за изложбен щанд

06.02.2023

Изложбеният щанд е най-важният елемент от Вашето представяне на търговския панаир. Той представлява Вашата компания и Вашите продукти. Освен това трябва да привлече вниманието на потенциалните клиенти към Вас - тук ще намерите креативни идеи за вдъхновение!

Повече информация »


5 Причини да участваме в търговски изложения

5 Причини да участваме в търговски изложения

31.03.2020

Търговските изложения са един познат, традиционен начин за предлагане на Вашите продукти, услуги и бизнес на пазара и имат дълга история. С напредъка в сферата на социалните медии и интернет технологиите много търговски дружества започнаха да гледат на панаирите и на търговските изложения като на нещо останало в историята, но това разбиране е много погрешно.

Повече информация »


Ползата от рекламните щандове в търговията с хранителни стоки

Ползата от рекламните щандове в търговията с хранителни стоки
Рекламните щандове и дисплеи, разположени в продажбените зони на всеки магазин, могат да имат решаващо влияние върху клиентите в най-критичния момент – когато са готови да финализират покупката. Те позволяват на търговците на дребно да провокират така наречените „импулсни покупки”, представяйки определени артикули по последователен и ефективен начин. Какви са предимствата на дисплеите в точката на продажба?

Повече информация »


Как да привлечем минувачите да се нахранят в нашия ресторант

Как да привлечем минувачите да се нахранят в нашия ресторант

09.03.2020

Ресторантьорството е една от най-конкурентните сфери на икономиката. Ако Вашият ресторант се намира в оживен град или на централна улица, няма съмнение, че поддържате бизнес в условия на сериозна конкуренция. Сервирането дори на най-добрата храна в света не е достатъчно условие, за да е пълно заведението Ви всяка вечер. Хубавата храна е важна, но като добър ресторантьор трябва да помислите и за други начини и средства за привличане на повече клиенти.

Повече информация »


Представяне на цените в търговията на дребно

Представяне на цените в търговията на дребно

21.02.2020

Често клиентите взимат решението да закупят, или не, даден продукт единствено въз основа на неговата цена. Този процес включва и други елементи и един от тях е с не по-малко значение: начинът, по който цените биват показани.

Повече информация »


Прости, но ефективни начини за привличане на повече клиенти във Вашия магазин

Прости, но ефективни начини за привличане на повече клиенти във Вашия магазин

13.02.2020

За съжаление, удобството и лекотата предлагани от онлайн търговците доведе до там, че все по-малко хора излизат на пазара и обикалят магазините в търсене на нужните им стоки и продукти. Така, натискът върху собствениците на магазини нарасна многократно и те трескаво търсят начини да привличат повече клиенти, които да посещават и пазаруващи в техните търговски обекти.

Повече информация »


Как да организираме касовата зона и изхода на нашия магазин

Как да организираме касовата зона и изхода на нашия магазин

31.01.2020

Много собственици на магазини влагат значителни усилия и средства, за да направят своите обекти по-привлекателни и приветливи, както и да представят продуктите си по най-добрия начин. Всичко това е изключително важно и може да насърчи клиентите да пазаруват повече. Но какво ще кажете за касовата зона и изхода на магазина? Тези места също са от голямо значение, защото именно тук клиентите ще трябва да платят за стоките си.

Повече информация »


Защо е време да се замислите за Св. Валентин

Защо е време да се замислите за Св. Валентин

27.01.2020

След коледните и новогодишни продажби, следващото голямо събитие за търговията е Св. Валентин - Денят на Влюбените. За търговците няма почивни дни: веднага щом приключи някоя голяма промоция започва следващата. Много хора въобще и не подозират каква подготовка е необходима за всичко това и колко по-рано трябва да започне работата в един магазин, за да може той да отговори на очакванията и желанията на клиентите.

Повече информация »

Повече...
Затвори менюто
Нагоре