Новини
Кога си струва да преминете към електронни етикети?
18.09.2023
Търговците на дребно са изправени пред предизвикателството да бъдат в крак с постоянно променящите се потребителски навици, като същевременно остават ефективни. В този контекст електронните етикети предлагат иновативно решение за замяна на традиционно използваните хартиени етикети. Чрез преминаване към електронни етикети търговците могат да извлекат редица предимства.Идеи за изложбен щанд
06.02.2023
Изложбеният щанд е най-важният елемент от Вашето представяне на търговския панаир. Той представлява Вашата компания и Вашите продукти. Освен това трябва да привлече вниманието на потенциалните клиенти към Вас - тук ще намерите креативни идеи за вдъхновение!VKF Renzel и PDS AG укрепват сътрудничеството си
11.11.2022
VKF Renzel GmbH затвърди сътрудничеството си с предишния си дистрибуторски партньор PDS AG в Швейцария.Храни и напитки за туризма & ХОСТ индустрия
11.11.2022
За поредна година ВКФ Ренцел България ще бъде сред изложителите на форума Храни и напитки за туризма & ХОСТ индустрия.5 Причини да участваме в търговски изложения
31.03.2020
Търговските изложения са един познат, традиционен начин за предла-гане на вашите продукти, услуги и бизнес на пазара и те имат дълга история. С напредъка в сферата на социалните медии и интернет технологиите много търговски дружества започнаха да гледат на панаирите и на търговските изложения като на нещо останало в историята, но това разбиране е много погрешно.Ползата от рекламните щандове в търговията с хранителни стоки
Рекламните щандове и дисплеи, разположени в продажбените зони на който и да било магазин, могат да окажат решаващо влияние върху клиентите в най-критичния момент: когато клиентът се готви да финализира покупката. Те дават възможност на търговците на дребно да провокират така наречените „импулсни покупки”, представяйки на вниманието на клиентите определени артикули по един последователен и ефективен начин. И така, какви предимствата предлагат дисплеите разположени на местата за продажби?
Как да привлечем минувачите да се нахранят в нашия ресторант
09.03.2020
Ресторантьорството е една от най-конкурентните сфери на икономика-та. Ако вашият ресторант се намира в оживен град, или на централна улица, няма никакво съмнение, че сте се ангажирали с поддържането на един биз-нес в условията на ожесточено съревнование. Сервирането дори и на най-добрата храна в света не винаги е достатъчно условие заведението ви да е пълно с клиенти всяка вечер; хубавата храна, разбира се, е важна предпоставка за това, но като добър ресторантьор ще трябва да се замислите и за някои други начини и средства за привличането на повече клиенти.Представяне на цените в търговията на дребно
21.02.2020
Твърде често клиентите взимат решението да закупят, или не, даден продукт единствено въз основа на неговата цена. Трябва, обаче, да се каже, че процесът включва и други елементи и един от тях е с не по-малко значе-ние: начинът, по който цените биват показани.Прости, но ефективни начини за привличане на повече клиенти във вашия магазин
13.02.2020
За съжаление, удобството и лекотата предлагани от “онлайн” търговците доведе до там, че все по-малко хора излизат на пазара и обикалят ма-газините в търсене на нужните им стоки и продукти. Така, натискът върху собствениците на магазини нарасна многократно и те трескаво търсят начини да привличат повече клиенти, които да посещават и пазаруващи в техните търговски обекти.Как да организираме касовата зона и изхода на нашия магазин
31.01.2020
Повечето собственици на магазини отделят много време и средства за да ги направят по-привлекателни и приветливи, а продуктите им да са добре представени. Няма съмнение, че всичко това е от съществено значение и, че то може да подтикне клиентите да пазаруват повече, но какво да кажем за касовата зона и за изхода на търговския обект? Това е мястото, което има по-специално значение: в края на краищата не другаде, а именно тук клиентите ще трябва физически да се разделят с парите си.