Как можете да защитите клиентите и служителите?
Подбрахме за Вас гама от продукти, които могат да Ви бъдат от полза при повторно отваряне или продължаване на работата. Разгледайте различни артикули за хигиенна защита във Вашата компания, кабинет или помещение. Запознайте се с възможностите си и овладейте хигиенните и организационни предизвикателства.
Основна задача на хигиенната защита е да съхрани здравето на служителите и клиентите. Това предполага специално оборудване на касата, управление на клиентопотока и отделяне или обособяване на различни зони.
Адаптирайки съоръженията си, Вие не само изпълнявате хигиенните изисквания. С помощта на различните артикули тук се създава и гарантира безопасно и приятно работно място за служителите. Персоналът в компании с голям клиентопоток ежедневно влиза в контакт с множество хора и външни влияния. Подходящото оборудване може да противодейства на риска от инфекция и по този начин да съхрани здравето на служителите.
Разбира се, безопасното работно място не е единственият приоритет. Клиентите търсят компании, в които имат доверие. Доверие може да се изгради у посетителите и редовните клиенти чрез стандарти за хигиена и безопасност. Това повишава лоялността на клиентите, които по този начин чувстват, че и техните нужди са забелязани.
Продукти за повече хигиена и безопасност
За да засилите лоялността на клиентите и да създадете безопасно работно място, може да използвате различни категории продукти. Хигиенната защита е важна в различни области на компанията. Когато се комбинират помежду си, тези хигиенни продукти създават оптимално оборудване и обзавеждане за всяка компания.
Всъщност хигиената и безопасността са важни не само в търговията на дребно. Обществени и културни институции, лекарски кабинети и офиси с отворен план също са сред доволните клиенти, които вече сме оборудвали. Във всички тези области хората трябва да бъдат правилно насочвани, защитени и информирани. Следователно изборът на продукти се основава на основните точки Насочване, Защита и Информиране.
Насочването на потока от клиенти, посетители и пациенти в различните бизнеси е от съществено значение, за да се избегнат тълпи и опашки. Бариерните колчета и ограничителни прегради насочват тълпите и отцепват определени зони. По този начин могат да се отделят цели зони или отдели в компаниите. Това създава структура и ред.
Както е описано по-горе, защитата на служителите и клиентите играе централна роля в хигиенната защита. Маски за лице, шлемове и дезинфектанти намаляват риска от предаване на болести и по този начин допринасят за опазване на здравето. Голям брой артикули могат да се използват, особено в областта на защитата.
Оптималната защита включва също изчерпателна информация и съвети. За да се засили доверието на клиентите и да се насърчи оптималното прилагане на мерките, е необходимо служителите и клиентите да бъдат информирани. За тази цел са подходящи подови стикери, информационни табели и джобове за плакати за външна и вътрешна употреба.
Съставянето на цялостна и висококачествена концепция за повече хигиена и безопасност може да бъде по-лесно, отколкото смятате. Нашите продукти са високо ефективни и в същото време лесни за монтаж и употреба.